کد خبر: برگزاری-مجازی-جشنواره-موسیقی-فجر-قابل
۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۱۴
برگزاری مجازی جشنواره موسیقی فجر قابل تحسین است

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر،محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پژشکی درباره برگزاری جشنواره موسیقی فجر به صورت مجازی گفت: با هماهنگی‌های خوبی که بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور و وزارت بهداشت صورت گرفت، فکر می‌کنم برنامه‌ریزی ما در شرایط فعلی دو هدف اصلی را پاسخ داد که یکی از آن‌ هدف‌ها مأموریت سازمانی وزارت بهداشت بود.

وی ادامه داد: نیاز فرهنگی مردم، برگزاری جشنواره موسیقی فجر بود. به دلیل طولانی شدن پاندمی کرونا، محدودیت‌هایی به وجود آمده و نیاز روحی، اجتماعی و فرهنگی مردم ایجاب می‌کرد که این جشنواره برگزار شود.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره به صورت مجازی، شیوع بیماری از این طریق را تقریباً به صفر رسانده است، عنوان کرد: در حال حاضر مردم می‌توانند این برنامه‌ها را در خانه خودشان بدون اینکه سلامت‌شان به خاطر بیفتد تماشا کنند. فکر می‌کنم این ابتکار خوبی بود که مسئولان جشنواره انجام دادند، چرا که الآن جشنواره را تبدیل به جشنواره بین‌المللی کرده‌اند و این امکان وجود دارد که مردم در هر نقطه ای از ایران و خارج از کشور اجراهای جشنواره را تماشا کنند.

فرهادی اظهار داشت: خودم به جشنواره‌های فجر علاقه زیادی داشتم و در سال‌های گذشته معمولاً نمی‌توانستم فرصت پیدا کنم تا در این جشنواره‌ها شرکت کنم، در حالی که الآن می‌توانم از خانه این برنامه‌ها را تماشا کنم.

وی در پایان گفت: فکر می‌کنم جشنواره موسیقی فجر به تبلیغات بیشتری نیاز دارد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانست با کمک صداوسیما و رسانه‌های دیگر درباره این جشنواره تبلیغات بیشتری انجام دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha