کد خبر: بسیج-امکانات-بهداشتی-ناجا-به-مردم-سردا
۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۷
بسیج امکانات بهداشتی ناجا به مردم/ سردار محمدرضا حسینی

  معاون بهداشت و درمان ناجا در یادداشتی نوشت: «ویروس کرونا» فرصتی شد تا با فصل الخطاب قراردادن این رهنمود مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) مبنی بر "آتش به اختیار حرکت های جهادی در بیانیه گام دوم انقلاب" شاهد خلق جلوه های بی بدیل و ماندگاری از وحدت و همدلی در بین اقشار مختلف جامعه باشیم.

در جریان شیوع کرونا، حوزه بهداشت و درمان نیروی انتظامی با همکاری و تشریک مساعی با وزارت بهداشت و در اختیار قرار دادن بخش اعظم توان و امکانات بستری و درمانی خود و با استفاده از نیروهای درمانی به منظور بیماریابی و خدمت به بیماران کرونایی تلاش می کند تا در حرکت آتش به اختیار خدمت جهادی به مردم مشارکت فعال داشته باشد.

در این میان، پزشکان، پرستاران و کلیه اعضای کادر درمان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا جان برکف و مسئولانه همچنان در میدان نبرد با این ویروس حضور دارند و لحظه ای شانه از بار مسئولیت خالی نکرده اند.

حرکت مجاهدانه این عزیزان در حفظ سنگرهای مبارزه با این دشمن انسانی، مصداق ملموسی از حرکت آتش به اختیار آنها در خدمت به مردم است.

گروه های غیر درمانی نیز از دیگر سو در این صحنه به ایفای نقش پرداختند و با ابتکار عمل و نوآوری در زمینه طراحی کیت های تشخیص کرونا، ماسک، تخت و برانکارد ایزوله و ... دستی بر این آتش داشتند.

واقعیت این است که ویروس کرونا با وجود همه آثار منفی و زیان باری که بر سلامت افراد و فعالیت های کسب و کار بر جای گذاشت، سبب نقش آفرینی جهادی و بی نظیر مردم و مسئولان در مبارزه با این ویروس منحوس شد، اقدامی که در سایر کشورهای درگیر کرونا دیده نشد یا کمتر دیده شد.

بی شک در پرتو راهبری های حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری با ادامه مبارزه اقشار مختلف مردم و مسئولان در جبهه‌ واحد مبارزه با کرونا بر این ویروس منحوس غلبه خواهیم کرد و از این آزمایش نیز سربلند بیرون خواهیم آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha