کد خبر: بهره-مندی-٧٠٠هزار-بیمار-ازخدمات-درمان
۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۱۶
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال ٩٥ تا کنون بیش از ٧٠٠ هزار نفر، از خدمات رایگان مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان خراسان جنوبی استفاده کرده اند.

به گزارش خبرگزاري  سلامت، دکترفرزاد فیروزی اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی به دو شکل مستقیم و غیر مستقیم ارائه می شود.

وی افزود: در روش درمان مستقیم بیمه شدگان برای دریافت خدمات به مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی مراجعه می کنند و در روش درمان غیر مستقیم، خدمات درمانی از طریق مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان ارائه می شود.
دکترفیروزی ادامه داد: مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی در استان خراسان جنوبی شامل ٢ بیمارستان در شهرستان بیرجند و ٤ درمانگاه در شهرستانهای طبس، فردوس، قاین و نهبندان است که در این مراکز، خدمات درمانی به صورت رایگان به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می شود.
 مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی افزود: به استثنای بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) بیرجند که از چند ماه قبل آغاز به کار کرده است، از ابتدای سال ٩٥ بیش از ٧٠٠ هزار نفر، از خدمات رایگان سایر مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان خراسان جنوبی استفاده کرده اند که از این تعداد، حدود ٢٨ هزار نفر از خدمات بستری بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند استفاده نموده اند.
دکتر فیروزی گفت: در این مدت، تعداد ٢٦٧ هزار نفر توسط پزشکان متخصص، عمومی، دندانپزشک و ماما ویزیت شدند و بیش از ٤٠٠ هزار نفر نیز از خدمات پاراکلینیک شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و ... استفاده کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha