کد خبر: بهره‌مندی-بیش-از-74-هزار-فراگیر-از-دوره
۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۴۵
بهره‌مندی بیش از 74 هزار فراگیر از دوره‌های آموزشی هلال‌احمرهرمزگان در سال99

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان ، مهندس مختار سلحشور در تشریح عملکرد یک ساله معاونت آموزش، پژوهش و فناوری هلال احمر استان هرمزگان  با اعلام این خبر تصریح کرد: در سال ۹۹ با وجود شیوع بیماری همه گیر کرونا و محدودیت در برگزاری دوره های حضوری، 648 دوره آموزشی در استان برگزار شد.

وی  با بیان اینکه طی سال گذشته 125 دوره کمک های اولیه  با شرکت هزار و 955 نفر برگزار شده، اظهار کرد: 100 دوره آموزش حضوری آمادگی در برابر مخاطرات با حضور 1700 نفر و  79  دوره آموزش مهارت های پایه داوطلبی با حضور هزار و 120 نفر از دیگر دوره های آموزشی جمعیت هلال احمر استان در سال گذشته بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان افزود: 65 برنامه آگاه سازی و اطلاع رسانی آموزش همگانی با حضور یک هزار و 340 نفر و برگزاری  9دوره ویژه طلاب با شرکت 156 نفر  از دیگر فعالیت های این معاونت بود.

مهندس سلحشور با اشاره به برگزاری 4 دوره آموزش ویژه عشایر، 237 دوره خانه های هلال  و 29 دوره تخصصی در سال گذشته افزود:۴۹ نفر در دوره ویژه عشایر، 3هزارو 807 نفر در دوره های خانه های هلال و 777 نفر در دوره تخصصی شرکت کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و برگزاری دوره های آموزشی همگانی با محوریت کووید 19 خاطرنشان کرد: بالغ بر 63هزار نفر در دوره های حضوری و اطلاع رسانی عمومی در فضای مجازی کرونا از آموزش های هلال احمر بهره مند شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha