کد خبر: بیمارستان-امام-رضاع-به-مرکز-کرونا-دان
۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۸:۵۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد دا اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد موارد بستری بیماران مبتلا به کووید-۱۹، با دستور رییس دانشگاه تصمیم بر آن شد که بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) که یکی از بهترین مراکز درمانی این دانشگاه محسوب می شود زیر بار درمان این دسته از بیماران قرار گیرد.

دکتر بدیعی با بیان اینکه با اجرای این برنامه بیماران کرونایی و غیر کرونایی به شکل مناسبی خدمات درمانی و بستری را دریافت می کنند خاطر نشان کرد: هماهنگی های لازم با معاونت آموزشی و رییس دانشکده پزشکی به منظور جانمایی بخش های درمانی بیمارستان ۶۱۰ در سایر مراکز درمانی نیز شده است تا بتوان در کنار آموزش دانشجویان، خدمات را به شکل مطلوبی به بیماران غیر کرونایی نیز ارائه داد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای حضور مستمر پرستاران و کادر پزشکی در بخش های کرونایی و غیر کرونایی نیز شده است تصریح کرد: تلاش می شود با تمام توان به گونه ای برنامه ریزی شود تا در روند ارائه خدمات به بیماران کرونایی و غیر کرونایی هیچگونه آسیبی وارد نشود و همانند دوره گذشته که دانشگاه در این برنامه موفق عمل کرد در حال  حاضر نیز به همین شکل باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بهترین راهکار پیشگیری از بیماری کووید-۱۹ رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی است اظهار کرد: برای درمان این بیماری هنوز داروی مشخص و یا واکسیناسیون خاصی کشف نشده است و باید با توجه به این شرایط مردم خود مراقبتی را در اولویت تمام امور خود قرار دهند.

دکتر بدیعی تاکید کرد: بیمارانی که به کووید-۱۹ مبتلا می شوند ممکن است دچار عوارضی شوند که سال ها با آنها همراه شود بنابراین بهترین راهکار در پیشگیری از ابتلا به این بیماری استفاده از ماسک و رعایت بهداشت است.

وی به شهروندان توصیه کرد از مراجعه غیر ضروری به مراکز درمانی و ایجاد ازدحام پرهیز کنند و در صورت بروز علائم در مرحله نخست به مراکز خدمات جامع سلامت که در این زمینه در نظر گرفته شده است مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha