کد خبر: تقدیر-نماینده-ولی-فقیه-در-ایلام-از-خدما
۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵
تقدیر نماینده ولی فقیه در ایلام از خدمات هلال‌احمر در حوادث و طرح «آمران سلامت»

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، امام جمعه ایلام در این دیدار از لبیک جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر نسبت به بیانات رهبر فرزانه انقلاب و اجرای طرح آمران سلامت هلال احمر در استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور سلامت جامعه بسیار تاثیر گذار و ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار از فعالیت ها و اقدامات جمعیت هلال احمر استان در ایام کرونا و کمک های معیشتی به خانواده های آسیب دیده و همچنین امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به حوادث بسیار سخت کوهستان به ویژه در دره ویژدرون و نجات حادثه دیدگان تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام نیز در این دیدار بیان کرد: به دنبال تاکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر استفاده از توان نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مومن و انقلابی برای کنترل ویروس کرونا طرح آمران سلامت از ۵ آبان تا ۱۵ آبان ماه همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار شد.

علی اکبری بیان کرد: این طرح در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با هدف ارائه توصیه های لازم به هموطنان عزیز با استفاده از ظرفیت اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در حال اجرا است که تاکنون بیش از ۹ هزار نفر در سراسر استان از خدمات این طرح بهره مند شدند.

وی با اشاره به سالروز سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: این سازمان با انگیزه برخورداری از نیروی جوان، پرشور و فعال برای پیشبرد اهداف بشردوستانه تشکیل شده و امروزه این سازمان یکی از قوی ترین و منسجم ترین تشکیلاتی است که در زمینه آموزش و تربیت جوانان در حوزه امور بشردوستانه و امدادی فعالیت می کند.

علی اکبری تاکید کرد: جمعیت هلال‌احمر استان ایلام از آغاز شیوع کرونا، آموزش پیشگیری و مقابله با این ویروس را در فضای مجازی آغاز کرد همچنین تب‌سنجی و غربالگری در پست های بازرسی سلامت در ورودی و خروجی شهرها، توزیع بسته های حمایتی و بهداشتی از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه گزارش کاملی از خدمات و فعالیت حوزه های مختلف جمعیت هلال احمر استان ایلام از آغاز سال تاکنون ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha