کد خبر: تمدید-جشنواره-روستاها-و-عشایر-دوستدار
۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۴۴

سومین جشنواره روستاها و عشایر دوستدارکتاب و پایتخت کتاب ایران تاپایان دی ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاري سلامت ؛حاجی قدیر قیاسی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی که در مورخ٩٥/١٠/٧ درمحل سالن جلسات فرمانداری با حضور فرماندار و مسئولین حوزه فرهنگ و هنر و شهرداران و تنی چند از شوراها و دهیاران برگزار شداز شوراهای اسلامی، دهیاران، شهرداران و فعالین عرصه کتاب و کتابخوانی خواست با توجه به توطئه های دشمنان اسلام و ایران و آسیب های فضاهای مجازی  در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیشترتلاش  را انجام نمایند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان درمیان گفت:سومین دوره ((جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب)) به منظور گسترش عدالت فرهنگی و پشتیبانی از اقدامات انجام شده و طرح‌های ابتکاری در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی و جلب توجه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط به اهمیت کتاب در جامعه،در سطح روستاها و عشایر سراسر کشور برگزار می‌شود.

که برای شرکت در این جشنواره، ضروری است. مجموعه فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مدارک و مستندات با امضای دهیار، رئیس شورای اسلامی، و مسئول کتابخانه یا متولی طرح های کتابخوانی، به همراه فرم‌های تکمیل شده به این ادره یا  دبیرخانه استانی جشنواره مستقر در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها یا به صورت مستقیم به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha