کد خبر: توزیع-بسته-های-حمایتی-معیشتی-بین-اقشار
۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۵

به گزارش گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، دکتر امیرعلی فریدونفر گفت: در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه و در قالب طرح شهید سلیمانی تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و اقلام معیشتی برای خانوارهایی که در اثر شیوع کرونا دچار آسیب های اقتصادی و معیشتی شدند در مناطق تحت پوشش مرکز بهداشت شرق تهران انجام شد.

به گفته دکتر فریدونفر در قالب این طرح بسته های معیشتی از محل موقوفات، نذورات و کمک‌های خیرین تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد:  طرح شهید سلیمانی تا ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت و تمامی مناطق شرق تهران( ۱۲-۱۳-۱۴و ۱۵ ) در این طرح مشارکت خواهند داشت.

رییس مرکز بهداشت شرق تهران یادآور شد که هر یک از مناطق به تناسب موقوفات و نذورات  نسبت به تأمین و توزیع بسته‌های حمایتی و سبد ارزاق خانوار اقدام می کنند که این سبد ارزاق شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و بسته‌های بهداشتی است.

وی خواستار مشارکت خیرین در این طرح بزرگ خیرخواهانه شد و گفت: در این روزهای سخت شیوع ویروس کرونا متاسفانه وضعیت اقتصادی و معیشتی بسیاری از خانوارها تحت تأثیر بیماری کووید ۱۹ قرار گرفته است و جامعه به همدلی و مشارکت بیشتری نیاز دارد که در این شرایط  خیرین می‌توانند نقش مهم و تأثیرگذاری ایفا کنند.

دکتر فریدونفر با بیان این مطلب که برای اجرای کارهای خیر لازم است نگاه بسیجی و جهادی حاکم باشد، گفت: تنها با این روحیه معنوی می‌توان تأثیرگذار بود و خدماتی ارزنده به جامعه داشت به نحوی که گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha