کد خبر: در-صورت-لزوم-محدودیت-فراگیر-لحاظ-می‌ش
۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۲۷
در صورت لزوم محدودیت فراگیر لحاظ می‌شود/ پشتیبان و همراه کادر پزشکی هستیم

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، علی زینی‌وند استاندار کرمان در اولین برنامه کاری خود با توجه به اهمیت موضوع از بخش کرونا و بخش‌های مراقبت‌های ویژه کرونا در بیمارستان افضلی‌پور کرمان بازدید کرد و ضمن خداقوت به کادر پزشکی و درمان که از اسفند ماه سال گذشته درگیر مقابله با بیماری هستند در جریان روند درمان بیماران قرار گرفت.

استاندار کرمان پس از بازدید و در فضای خارج از بخش‌های کرونایی در گفت‌وگو با خبرنگاران، بر اجرای کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتیجهت کنترل و کاهش خسارت ناشی از ویروس کووید ۱۹ را تاکید کرد.

زینی‌وند با اشاره به اینکه استان کرمان مانند دیگر استان‌ها در وضعیت حاد بیماری قرار دارد، وضعیت رسیدگی به بیماران در بیمارستان افضلی‌پور را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در بازدیدی که از بخش‌هایی بیمارستان داشتیم، اوضاع و رعایت شیوه‌نامه‌ها رضایت‌بخش است.

وی ادامه داد: تنها راه غلبه و کنترل خسارت ویروس کووید ۱۹ رعایت مراقبت‌ها است تا اصلا به دلیل بیماری به بیمارستان‌ها مراجعه نداشته باشند، زمانی که حجم موارد ابتلا و مراجعات بالا برود در بحث درمان با مشکل مواجه می‌شویم.

استاندار کرمان گفت: پشتیبان و همراه کادر پزشکی هستیم، مردم هم باید کمک کنند تا دستورالعمل‌های جدیدی که اعلام می‌شود به خوبی اجرا شوند.

زینی‌وند بیان داشت: محدودیت‌های جامع کرونای ستاد ملی براساس رنگ‌بندی و فضاهای شهرها حتما اعمال می‌شود و اگر به محدودیت‌های اقتضایی نیاز باشد، مجوز آن را می‌گیریم و با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی افزود: مردم سخت‌گیری‌ها را بر ما ببخشند، اما در رعایت محدودیت‌ها تا جایی که لازم باشد، اعمال می‌کنیم و هر جا ناگزیر باشیم محدودیت فراگیر لحاظ می‌شود.

استاندار کرمان بیان داشت: تعطیلی کارخانه و مراکز ممکن است با سختی مواجه باشد و با معیشت سر و کار دارد، اما چون در پیک بیماری هستیم اولویت اول ما کنترل بیماری است و هر چه با این اولویت‌ها در تضاد باشد را برمی داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha