کد خبر: دریافت-تعرفه-مصوب-از-بیماران-از-وظایف-پ
۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان،دکتر قاسم میری علی آباد دریافت تعرفه مصوب از بیماران و لزوم  استقرار تجهیزات استاندارد  مرتبط با فعالیت درمانی  در مطب ها از موارد مهم و قابل پیگیری  کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رعایت حقوق بیماران و رعایت پرو تکل های مصوب در حوزه درمان را از برنامه ی اساسی حوزه سلامت بر شمرد و تاکید کرد: در بازدیدهای نظارتی از مراکز درمانی  و مطب های خصوصی تاکید بر این است تا تمامی خدمات به بیماران بر اساس اصول مبتنی بر ارائه رعایت منشور حقوق بیماران باشد.

وی ادامه داد: در 6 ماه گذشته 934 بازدید نظارتی از مراکز درمانی و خصوصی با حضور کارشناسان نظارت بردرمان انجام گرفته است.

معاون درمان دانشگاه  زاهدان یادآور شد: رعایت حقوق بیماران و موازین و مقررات درمانی در مراکز ارائه خدمات از مهمترین اهداف نظارتی و رفع نواقص موجود،  با هدف افزایش خدمات کیفی به بیماران است.

دکتر سید امیرحسین علویان مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به این مطلب که، خدمات درمان باید اصولی  و بر مبنای ارائه راهکارهای درمانی اثر بخش به مردم صورت بگیرد خاطر نشان کرد: از هر نوع خدماتی که منجر به سردرگمی مردم در نظام سلامت گردد پیشگیری خواهیم کرد.

وی افزود: همکاران ما بلافاصله به شکایات مردمی در حوزه درمان رسیدگی و به همراه شاکیان در مراکز درمانی حضور یافته اند و در6 ماهه گذشته  بیش از 50 مورد با حضور در محل مشکلات و اختلاف بیماران را حل و فصل نموده اند.

لازم به ذکر است: هم استانی های عزیز می توانند با ارتباط به شماره 33372051 اداره نظارت بر درمان دانشگاه انتقادات، پیشنهادات و شکایات خودشان را مطرح  و پیگیری نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha