کد خبر: رحمتی-جانشین-مجیدی-در-استقلال-فصل-بعد
۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۷:۴۸
رحمتی جانشین مجیدی در استقلال فصل بعد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری سلامت محمد نوازی شامگاه دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مصاف با سپاهان اظهار داشت: این سه بازی حساس باقی‌مانده هر کدام حکم یک فینال را دارد، دیدار با سپاهان بازی سختی خواهد بود، سپاهان تیم بزرگی است و سابقه خوبی دارد.
وی افزود: تلاش سپاهان برای کسب قهرمانی حساسیت‌های این بازی را دو چندان کرده‌است، برای این بازی برنامه داریم و نقاط ضعف و قوت سپاهان را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم، امیدوارم مقابل این تیم بازی خوبی ارائه دهیم.
مربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به وضعیت نابسامان پدیده خراسان ادامه داد: هر چند پدیده با شرایط دشواری روبه‌رو است، اما محکوم به پیروزی در زمین خود هستیم تا بتوانیم هواداران مشهدی را خوشحال کنیم.
وی در خصوص مصدومان و محرومان پدیده برای بازی پیش رو تصریح کرد: عرفان معصومی را به دلیل مصدو میت در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان در کنار تیم حضور دارند. طولانی شدن فصل شرایطی غیرطبیعی برای بازیکنان ایجاد کرد و مصدومیت گریبان آن‌ها را گرفته‌است. این هفته مصدومیت‌ها جزئی بود که با تلاش تیم پزشکی برای دیدار فردا مشکلی نداریم.
نوازی اضافه کرد: امیدوارم با تفکراتی که مهدی رحمتی و اعضای کادر فنی برای بازی فردا در نظر گرفته‌اند، بازیکنان فعل خواستن را صرف کنند تا همانند دور رفت نتیجه خوبی کسب کنیم. شکل خوب پدیده از دیدار با سپاهان در دور رفت ایجاد شد و تا کنون هم بد کار نکرده‌ایم، اما تلاش می‌کنیم تا در سه بازی باقیمانده از بازیکنان به نحو احسن استفاده کنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم.
وی بیان داشت: بازی با سپاهان دیدار سختی است. تلاش می‌کنیم که پدیده را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم. سپاهان برای قهرمانی می‌جنگد. هر دو تیم شرایط پایاپایی دارند و از آنجا که در این دیدار میزبان هستیم، امیدواریم عملکرد بازیکنان به گونه‌ای باشد تا زحمات مسئولین استانی جبران شود تا برای فصل جدید نیز امیدوار شوند. در حال حاضر باید منتظر بمانیم چه تصمیمات جدیدی برای پدیده خواهند گرفت.
مربی پدیده در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت داوری افزود: هیچ مشکلی از بابت داوری نداریم. راجع به داوری در این فصل زیاد صحبت کردیم. این موضوع به عهده کمیته داوران فدراسیون است. فکر می‌کنم با توجه به حساسیت بالای بازی داوران خوبی انتخاب کرده باشند. امیدوارم هر کسی که لیاقت دارد نسبت به تلاشش نتیجه بگیرد.
نوازی در خصوص شایعات مطرح‌شده در خصوص پیشنهاد استقلال به مهدی رحمتی برای جانشینی فرهاد مجیدی گفت‌: در این خصوص اطلاعی ندارم و تمام این صحبت‌ها را باید به بعد از پایان لیگ موکول کنیم. این روزها فقط به ۳ بازی آخر پدیده فکر می‌کنیم.
به گزارش مهر، تیم فوتبال پدیده با کسب ۳۷ امتیاز از ۲۷ بازی بر جایگاه هفتم جدول تکیه زده و از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه فردا (سه‌شنبه ۲۹ تیر) میزبان سپاهان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha