معاون وزير بهداشت با اشاره به ساخت سريال پرستاران در محل بيمارستان فوق تخصصی نورافشار، گفت: برای ساخت این سریال در محل بيمارستان نورافشار كه جزء اموال وقفى مرحوم نورافشار است، قدردان جمعيت هلال احمر و آن مرحوم هستيم.


به گزارش خبرگزاري سلامت دكتر محمدهادي ايازي؛ قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت‌های اجتماعی، در مراسم شروع توليد سريال پرستاران در محل بيمارستان نورافشار با حضور ميرزابيگى؛ معاون پرستارى وزير بهداشت، بهروز افخمى، پرويز مظلومى و جمعي از هنرمندان، گفت: وزارت بهداشت در دوره حاضر به موضوعات فرهنگي اهتمام ويژه داشته است كه به اين منظور شوراي فرهنگ سلامت تشكيل و مباحث مختلف فرهنگي در سينما، تلويزيون، انيميشن، تئاتر و غيره دنبال مى شود.


 وي با اشاره به اين كه ساخت سريال پرستاران از جمله برنامه هاى فرهنگى وزارت بهداشت از روز گذشته  كليد مى خورد، اظهار كرد: اين سريال حاصل  ١٤ماه كار مشترك بين وزارت بهداشت و فيلمسازان مجموعه است كه پس از اتمام مراحل ضبط در زمستان سال آينده پخش خواهد شد.


ايازي اظهار كرد: اين سريال در ٥٢ قسمت به دنبال ارتقاء منزلت جامعه پرستارى و ايجاد ارتباط بين كادر پزشكى، مردم و آشنايي آن ها با سختى هاى شغل كادر درمان است.
وي با تقدير از همكاري جمعيت هلال احمر براى در اختيار قرار دادن فضاي مناسب بيمارستان در توليد اين سريال گفت: در طول ساخت و پخش اين سريال قدردان جمعيت هلال احمر خواهيم بود.
ضبط سريال پرستاران بدون ايجاد اخلال در كار كادر درمان بيمارستان
عليرضا افخمى؛ نويسنده و كارگردان سريال پرستاران نیز در این مراسم گفت: در سريال، مشكلات كادر درمان، مردم و به طوركلي مراكز درمانى به تصوير کشیده می شود.
وي با اشاره به اين كه مراحل توليد يك سال به طول خواهد انجاميد، افزود: اميدواريم اين سريال زمستان سال آينده آماده پخش در تلويزيون باشد.


افخمى گفت: تصويربرداري در مراكز درمان با مشكلاتى مواجه است كه امكان ضبط در بخش هاى بيمارستانى باعث ايجاد خلل در كار درمانى بيمارستان و گروه مى شود كه از اين رو با همكاري خوب جمعيت هلال احمر و بيمارستان نورافشار فضايي در اختيار قرار گرفت و به فضاى اورژانس تبديل شد تا بتوانيم در كنار بيمارستان به فعاليت بپردازيم.
محمد نعيمى پور؛ رئيس بيمارستان نورافشار نيز گفت: طبق هماهنگى وزارت بهداشت و جمعيت هلال احمر و با دستور رئيس جمعيت براى همكارى بيمارستان با عوامل ساخت فيلم، پاركينگ پزشكان به مدت يك سال در اختيار عوامل توليد سريال پرستاران قرار دارد و بيمارستان در مورد مسائل مختلف پزشكى مشاوره هاى لازم را ارائه مى دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha