کد خبر: سارق-اماکن-دولتی-بجنورد-دستگیر-شد
۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۴۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد غلامی" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت و تخريب سايت هاي ادارات خدمات رسان در ماه هاي اخير در سطح استان که سبب ايجاد اختلال و قطعي در شبکه ارتباطي استان و همچنین نارضايتي شهروندان شد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و بی وقفه موفق شدند، متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی کنند، افزود: با سرعت عمل کارآگاهان و تلاش مستمر این فرد در مخفیگاهش در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان بجنورد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفای این فرد تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد، تصریح کرد: ارزش اموال مسروقه توسط این فرد 4 میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بررسی های انجام شده به 21 فقره سرقت از سایت های ادارات خدماتی و اماکن دولتی اعتراف کرد، خاطر نشان کرد: این فرد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و در نهایت با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  با تاکید بر اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که باعث شود تا امنیت و آرامش در جامعه مختل شود با قدرت برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha