کد خبر: سفر-نامه-آمران-سلامت-در-استان-سیستان-و-ب
۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۸:۳۱
سفر نامه آمران سلامت در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان، علیرضا میر بهاء الدین  گفت :  بر اساس این طرح ، آمران سلامت بعنوان سفیران مهرورزی و نوعدوستی سفر خود را در جغرافیای پهناور استان سیستان و بلوچستان  با مینی بوس منقش به پیامهای بهداشتی از امروز مورخ ۹ آبان ماه  آغاز نمودند .

وی ادامه داد :  در همین راستا اعضای این کاروان با حضور در تمامی شهرستانها با استقرار در میادین و مکانهای پر تردد ، نسبت به ارائه آموزشهای لازم  به شهروندان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام می نمایند . این سفر نامه از شمال استان آغاز و اعضای کاروان با حضور در شهرستانهای زابل و هیرمند نسبت به آگاه سازی شهروندان و توزیع ۴۵۰ ماسک در بین آنان اقدام نموده اند .

میربهاء الدین اظهار داشت :  در ادامه اجرای طرح آمران سلامت در استان سیستان و بلوچستان  ۱۸۰  نفر از جوانان داوطلب در قالب  ۶۰  تیم  ۳ نفره  در  ۴۳ پایگاه ثابت و ۱۷ پایگاه سیار و همچنین در قالب  تیم های سحاب  در یوم جاری به ۱۵ هزار و ۲۵۷ نفر از شهروندان آموزش‌های لازم را  ارائه و آنان را نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی تشویق نمودند همچنین  تعداد ۳۸۳۹ عدد ماسک و مقدار ۲۷ لیتر مواد ضد عفونی همچنین تعدادی بروشور حاوی نکات آموزشی در بین آنان توزیع گردیده است  .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha