کد خبر: صبح-و-زندگی-و-اهمیت-رازداری
۲۰ دی ۱۳۹۵، ۹:۵۰

همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س)، شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 20 دی ماه، در برنامه «صبح و زندگی» به موضوع «رازداری» مي پردازد.

به گزارش خبرگزاری سلامت، خیلی مهم است که در روابط اجتماعی رازدار باشیم. رازداری  موجب اطمینان و ایجاد همدلی در روابط بین فردی می شود.
در همین ارتباط، «صبح و زندگی» عنوان برنامه ای از گروه سلامت اجتماعی این شبكه رادیویی است كه با حضور دکتر ساجدی، استاد دانشگاه وپژوهشگر مسایل دینی، موضوع «اهمیت رازداری» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
همچنين در اين برنامه راديويي، همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س)، ارتباط با صدا و سيماي مركز قم و برنامه راديويي «سلام زندگي» به صورت زنده برقرار خواهد شد.
ارتباط با سازمان هواشناسی، ساعت عاشقی، كارشناس موضوعی، گزارش، تلفن و پیامك های مردمی، تازه های سلامت، امروز با رادیو سلامت و غیره از بخش های مختلف این برنامه رادیویی است.
گفتنی است، برنامه «صبح و زندگی» شبكه رادیویی سلامت به تهیه كنندگی «سیما غفاری» و اجرای «معصومه نوازني»، شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 7:5 دقیقه به مدت ۸۰ دقیقه از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha