کد خبر: طرح-اقدام-ملی-مسکن-گام-مهم-این-دولت-برای
۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۰۲

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در ادامه با اشاره به گزارش وزیر راه و شهرسازی درخصوص آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن، این طرح را گام بزرگ دولت تدبیر و امید برای تامین مسکن دهک های پایین و متوسط درآمدی جامعه عنوان کرد و با  اشاره به روند خوب طی مراحل این طرح ملی و زیر بنایی اظهار داشت: امیدواریم بخشی از واحدهای در دست ساخت این طرح تا پایان این دولت تکمیل و افتتاح شود.

دکتر روحانی تامین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح ملی مسکن از طرف دولت را نقطه قوت این طرح عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این طرح با استقبال و مشارکت خوبی از سوی متقاضیان مواجه شده و امیدواریم با برنامه ریزی های درست، مسکن همه ثبت نام کنندگان در زمان مقرر آماده و تحویل شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه زمین مورد نیاز برای ساخت 260 هزار واحد فراهم شده است و مراحل ساخت واحدها در ریل طبیعی خود افتاده است،افزود: توزیع استانی طرح ها نیز متناسب با نیازبوده و پروژه های اجرایی در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد در ماه های آتی به بهره برداری خواهد رسید.

در این جلسه همچنین وزیر امور اقتصاد و دارایی گزارشی از میزان تحقق درآمدهای مشخص شده در قانون بودجه سال 1399 به ویژه از محل وصول مالیات، فروش اوراق و درآمد حاصله از صادرات ارائه کرد.

براساس این گزارش وزیر اقتصاد با اشاره به مالیات وصولی از مالیات دهندگان بزرگ و همچنین وصول مالیات های معوقه، از تحقق بخش عمده درآمدهای مشخص شده در بودجه سال جاری خبر داد.

رئیس جمهور در این رابطه تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته در سال جاری بویژه تمهیداتی که در بودجه سال 1399 دیده شده بود، توانستیم درآمدها و هزینه ها را مدیریت کنیم و این مهم در شرایط جنگ اقتصادی و فشار حداکثری دولت ترامپ حاصل شد که به اعتراف خود آنها، به شکست این سیاست انجامید.

دکتر روحانی با اشاره به تحقق اهداف بودجه سال جاری در حوزه اصلی درآمدها و هزینه ها، اظهار داشت: برنامه اقتصادی کلان دولت در سال جاری که بودجه نیز در ذیل آن است، براساس واقعیت ها و ظرفیت های اقتصادی کشور تدوین شد و در اجرا نیز محقق گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha