کد خبر: فرمانده-ناجاارتقاء-احساس-امنيت،-دستا
۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه ارتقاء احساس امنيت دستاورد مبارزه با جرايم و متخلفان است ، گفت: مبارزه با قاچاق و سرقت از اولويت هاي ناجا است و نيروي انتظامي در اين راستا سياست هاي راهبردي را دنبال و اجرايي مي کند.

 به گزارش خبرگزاري سلامت  سردار " حسين اشتري" در نشست با وزير صنعت و معدن و تجارت با اشاره به تأکيدات مقام معظم رهبري در خصوص لزوم مبارزه جدي با پديده قاچاق، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق يکي از اولويت هاي اصلي نيروي انتظامي است ، چرا که قاچاق به بدنه اقتصادي کشور صدمات جبران ناپذيري وارد مي کند.

وي افزود: عزم و اراده مبارزه با قاچاق در نيروي انتظامي وجود دارد اما در اين مسير مشکلاتي است که بايد مرتفع شود.

فرمانده نيروي انتظامي اضافه کرد: در فرايند مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچيان بايد خلاء هاي موجود احصاء و برخي موانع قضائي نيز مرتفع شود.

وي با بيان اينکه مبارزه با قاچاق نيازمند عزم همگاني است، خاطر نشان کرد: تعامل نيروي انتظامي، وزارت صنعت و همچنين اصناف نقش موثري در هماهنگي بين بخشي و مبارزه با قاچاق دارد.

سردار اشتري، مبارزه و کاهش سرقت را نيز از برنامه هاي اولويت دار نيروي انتظامي معرفي و بيان کرد: در راستاي کاهش سرقت، نيروي انتظامي سياست ها و برنامه هايي را دنبال مي کند، اجراي طرح شناسنامه دار کردن قطعات خودرو و يا وسايل ديگر يکي از اين طرح ها است.

عالي ترين مقام انتظامي کشور تأکيد کرد: کاهش جرايم به ارتقاء احساس امنيت در جامعه منتج مي شود و در راستاي تقويت امنيت، نيروي انتظامي با استفاده از تمام توان و ظرفيت ورود مي کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha