کد خبر: مسوولیت-پذیری-از-ضروریات-در-کارهاست
۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۳۲

انضباط در کارها، و نظم و مسوولیت پذیری در فعالیت ها و وظایف محوله از جمله ضروریاتی است که همگان باید در آن اهتمام داشته باشند.

به گزارش  خبرگزاری سلامت به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی با تاکید بر این مطلب ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان، گفت: امیدوارم در این ماه انس بیشتری با قرآن داشته باشیم و بر فهم و تفکر در آن بیشتر تلاش کنیم.

وی افزود: مهمترین فضیلتی که پیامبر اسلام (ص) بر آن تاکید داشته اند، دوری از گناه است و در اجتناب از آن نیز به ویژه در ماه رمضان بیشتر باید تلاش داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دیگر سفارشات حضرت محمد (ص) در ماه رمضان، ادامه داد: دستگیری تهی دستان و از کارافتادگان، رسیدگی به خویشاوندان و توجه به صله رحم، افطار دادن روزه داران، خوش اخلاق بودن و ... از جمله مواردی است که پیامبر (ص) بر آنها تاکید داشته اند.

وی با تاکید بر سرعت در کارها از زحمات محمدعلی منفرد مدیر کل سابق دفتر وزارتی قدردانی کرد و سید محمدرضا موالی زاده را به عنوان مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی معرفی کرد.

در این مراسم جمعی از معاونین، مشاورین ، مدیران و کارکنان حوزه وزارتی حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha