کد خبر: نگاه-دولت-به-ارتقای-کیفی-آموزش-در-مناطق
۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵
نگاه دولت به ارتقای کیفی آموزش در مناطق محروم، ویژه است

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ محمدمهدی شهریاری در آیین تجلیل از ۲ رتبه برتر کنکور از ارومیه افزود: همواره نهاد آموزش و پرورش به علت سنتی بودن سیستم آموزش و نیز کمبود امکانات مورد انتقاد بوده ولی همواره شاهد درخشش استعدادهای استانی در صحنه های رقابت های علمی جهانی بوده ایم.

وی اضافه کرد: درخشش نخبگان ایرانی در دنیا بیانگر وجود ظرفیت ها و استعدادهای بسیاری در کشور است که با وجود کاستی ها می‌توانند نگاههای جهانی را در المپیادها به سوی ایران اسلامی معطوف کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه دولت بیشترین اهمیت را به حوزه آموزش معطوف کرده، بیان کرد: بودجه آموزش و پرورش با بودجه تمامی دستگاههای کشور برابری می کند.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها نقش مهمی در موفقیت فرزندان دارند، ادامه داد: داشتن نظم و برنامه ریزی می‌تواند کمک شایسته‌ای به موفقیت دانش آموزان و درخشش آنان در صحنه های علمی کند.

در این دیدار استاندار آذربایجان غربی با اهدای لوح و هدایایی از رتبه های برتر کنکور سال۱۳۹۹ در استان تجلیل کرد.

"مهدی محمدی تمر" نفر اول کنکور گروه علوم انسانی کشور و "علی مولایی" نفر پنجم کنکور در گروه تجربی کشور از دانش اموزان مدارس شهید بهشتی یک و ۲ ارومیه هستند. در آزمون سراسری امسال ۶۳ هزار نفر از آذربایجان‌غربی شرکت داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha