کد خبر: واکنش-عجیب-مردی-آمریکایی-به-رعایت-نکرد
۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۵
واکنش عجیب مردی آمریکایی به رعایت نکردن فاصله اجتماعی!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، مردی در آمریکا پس از هشدار دادن به افراد حاضر در هتلی که فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کردند، تیر هوایی شلیک کرد. یک مرد 29 ساله پس از شلیک چهار تیر هوایی به نشانه هشدار در میامی بیچ فلوریدا دستگیر شد در حالی که به یک مادر و فرزند می‌گفت که آن‌ها در لابی هتل میامی فاصله اجتماعی ندارند. در نتیجه این تیرها هیچ تلفاتی گزارش نشده است.

اما واقعا در هتل چه اتفاقی افتاد؟

براساس گزارش پلیس ساحل میامی که توسط ارنستو رودریگز، افسر اطلاعات عمومی ارائه شده است: یک خانم و خانواده وی، میهمانان هتل Crystal Beach Suites hotel، در اوایل روز 27 ژوئیه بودند. عاقبت رعایت نکردن فاصله اجتماعی این خانم به پلیس گفت كه به همراه پسرش به لابی رفتند تا منتظر دوستش باشند. در حالی که او در آنجا منتظر آسانسور لابی بودند، با داگلاس مارکس روبرو شدند که البته او را آنها نمی‌شناختند. مارکس به آن خانم و پسرش گفت: همه شما باید اینجا را ترک کنید و طبق چیزی که به پلیس ساحل میامی گفته است، همه شما از نظر اجتماعی فاصله ندارید. او گفت که او را نادیده گرفته و پسرش را به نشستن روی نیمکت در لابی کمک کرده است، اما او  گفت: بگذارید مواظب آنها باشم، دو نفر دارم که راهنمایی نمی‌کنند. او گفت شنیده است كه ماركس همه شما را مجبور به ترك می‌کنم و بعد از آن شلیك‌های اسلحه‌ای شنیده و از هتل فرار كرده است.

رعایت کردن فاصله اجتماعی و تهدید به تیر خوردن!

پسرش از اظهارات مادرش حمایت كرد و گفت كه او دید كه ماركس اسلحه سیاه داشته است. چندین شاهد دیگر تأیید كردند كه مارك را با اسلحه دیدند و چندین شلیك شنیده‌اند. USA TODAY برای اظهار نظر به هتل کریستال بیچ سوئیت رفته است. براساس این گزارش، ماركس پس از انتقال به واحد تحقیقات جنایی بیچ میامی درگیری خود را اعتراف كرد. او به منشی میز جلویی گفت كه با 911 تماس بگیرد و سپس چهار تیر هوایی شلیک کرد. فیلم نظارت هتل، جزئیات این حادثه را تأیید کرد. وی به دو مورد حمله با سلاح مرگبار، استفاده از اسلحه و نمایش در هنگام ارتکاب جنایت و استفاده از سلاح گرم در ملاء عام متهم شد. مارکس برای انجام کار درستی مانند اخطار دادن به افرادی که فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کردند، کار نادرستی انجام داده است.  

مترجم: سید محمد معین معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha