کد خبر: ویزیت-بیش-از-٦٥٠-هزار-بیمار-در-مراکز-درم
۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۲۳

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان گفت: طی ٩ ماهه گذشته، بیش از ٦٥٠ هزار بیمار به مراکز درمانی استان زنجان مراجعه و ویزیت شده اند.

به گزارش خبرگزاري سلامت دکتر علی محمدی در نشست خبری با رسانه های استان زنجان گفت: حوزه درمان تامین اجتماعی در دو بیمارستان  امام حسین (ع) زنجان و امید ابهر و ۵ مرکز درمانی و سرپایی خدمات ارائه می دهد.
وی گفت: طی ۹ ماهه سالجاری، ۶۵۰ هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان زنجان مراجعه کرده اند و ۱۵ هزار و ۵۰۰ بیمار دراین دو بیمارستان بستری شده اند همچنین ۷ هزار و ۶۰۰ مورد عمل جراحی انجام شده است.
وی  تعداد مراجعه کنندگان به پاراکلینیک ها، داروخانه ها، آزمایشگاه ها و رادیولوژی های تحت پوشش درمان تامین اجتماعی را ۹۸۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در مراکز درمانی تامین اجتماعی، طرح تکریم سالمندان به خوبی اجرا می شود و طی مدت مذکور، دربحث طرح تکریم سالمندان، ۴۰ هزار سالمند بدون نوبت ویزیت و تحت معالجه و درمان قرار گرفته اند.
مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان تصریح کرد: در حال‌حاضر بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، به‌ صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات این سازمان بهره می برند
وی یاد آورشد: بیمارستان‌های امام حسین (ع) زنجان و امید ابهر از مراکز درمانی بستری تامین اجتماعی در استان زنجان هستند و درمانگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی در شهرستان‌های این استان خدمات ارائه می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha