کد خبر: پرداخت-بیمه-بیکاری-به-مربیان-ورزشی
۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۴۴
پرداخت بیمه بیکاری به مربیان ورزشی

امیر محسنی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری سلامت با اشاره به حل مشکل بودجه این سازمان و پرداخت معوقات کارکنان اظهار کرد: کارمندی نداریم که معوقات طولانی از سازمان طلب داشته باشد، معوقات امروز ما، معوقات جاری است.

وی با بیان اینکه در حال پرداخت حقوق هستیم و تا به امروز حقوق ماهیانه همه کارکنان پرداخت شده است، گفت: البته بخشی از همکاران که مربیان هستند با توجه به اینکه به صورت درصدی با سازمان ورزش همکاری می‌کنند و از محل حضور شهروندان درصد خود را دریافت می کنند، دچار مشکل دریافت مبالغ قبلی شده اند.

مدیرعامل و عضو هیأت مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: این مربیان مانند گذشته درآمد ندارند که برای این مربیان نیز راهبردهای زیادی پیشنهاد شده است.

وام بدون بهره به مربیان ورزشی

محسنی اضافه کرد: یکی از راهکارهایی که هم اکنون در حال ارائه است، اعطای وام بدون بهره با تنفس یک ساله به مربیان ورزشی است و تاکنون حدود ۷۰ درصد از مربیان این وام را دریافت کرده اند.

پرداخت بیمه بیکاری

وی تصریح کرد: همچنین در کنار پرداخت این وام، مربیانی که شغل خود را از دست داده اند با هماهنگی که با وزارت کار و امور اجتماعی انجام شده هم اکنون مشمول بیمه بیکاری شده اند و زندگی خود را با دریافت مبالغ بیمه بیکاری اداره می کنند.

مدیرعامل و عضو هیأت مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که چرا تعدادی از مربیانی که با این سازمان همکاری می کنند، بیمه نیستند، اظهار داشت: تعدادی از مربیان نتوانسته اند از بیمه بیکاری استفاده کنندکه دلیل آن هم این است که این مربیان به صورت تمام وقت با سازمان ورزش همکاری ندارند؛ مربیانی که در هفته یک روز با ما همکاری دارند بر اساس قانون کار، نمی توانند سابقه بیمه هفتگی داشته باشند.

محسنی افزود: در تمام دنیا همه کسانی که شاغل هستند به میزان روزهایی که کار می کنند می توانند از خدمات و مزایای بیمه استفاده کنند.

خبرنگار: مینا افسریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha