کد خبر: کرونا-نباید-موجب-غفلت-ما-از-تهدید-بزرگ-م
۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۵۰
کرونا نباید موجب غفلت ما از تهدید بزرگ مواد مخدر شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر استان با عنوان اینکه مواد مخدر و اعتیاد، سالهاست که موجب آسیب های اجتماعی مختلف به جامعه شده است، خاطرنشان نمود: نباید با روزمرگی موجب تشدید صدمات و آسیب های ناشی از این بلای خانمانسوز به جامعه شویم.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به این که اکثر کانون های مواد مخدر و مناطق آلوده در شهرهای مختلف استان شناسایی شده است، تصریح کرد: باید با اهتمام، جدیت و تلاش شبانه روزی، پیگیری مصوبات و احساس مسئولیت در راستای تکالیف کاری مبارزه با مواد مخدر را تقویت و همگانی نماییم.

حسین زادگان اظهار کرد: دستگاه های مسئول همچون دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی، نظارتی و ... که نقش مهمی در مقابله با این پدیده شوم در جامعه دارند در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی تکالیف و رسالت سنگین تری در استان دارند که ضرورت دارد از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

وی با بیان این که بحران بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی اجتماعی نباید مانعی برای سهل انگاری در مقابله با مواد مخدر و غفلت از آسیب های اعتیاد شود، افزود: فرمانداران به صورت منظم جلسات شورای هماهنگی مواد مخدر را در شهرستان تشکیل دهند و جلسات استانی هم بصورت ویدئو کنفرانس با حضور فرمانداران و بخشداران برگزار گردد.

در آغاز این جلسه؛ سردارمیرزایی، فرماندهی انتظامی استان و رییس کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر و مظفری، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های مقابله و کاهش عرضه و تقاضا و پیشگیری ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha