کد خبر: کشف-35-کیلو-حشیش-در-تهران
۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در یکی از مناطق جنوبی شهر تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: ماموران در بررسی مقدماتی دریافتند متهم از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر است که خانه خود را تبدیل به دپو و نگهداری مواد مخدر کرده و پس از خرید مواد مخدر از قاچاقچیان حرفه ای در مرزهای شرقی کشور به این مکان انتقال و با همکاری تعدادی از همدستانش آن را بسته بندی و توزیع می کند.

وی ادامه داد: با پیگیری های محلی و تحقیقات گسترده اطلاعاتی که ماموران پلیس در بررسی های میدانی به دست آوردند سرانجام مخفیگاه متهمان شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن دستگیری هر 3 متهم در جستجوی خانگی، موفق به کشف 35کیلو و 500 گرم حشیش شدند.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha