کد خبر: یورگن-کلوپ-بهترین-مربی-لیگ-جزیره-شد
۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۱
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری سلامت به نقل از استاد الدوحه یورگن کلوپ از سوی اتحادیه مربیان لیگ انگلیس (LMA) به عنوان برترین مربی سال لیگ برتر انگلیس انتخاب شد و جام سرالکس فرگوسن را دریافت کرد.

فرگوسن گفت: مشخصا برنده این جایزه یورگن کلوپ است. یورگن تو فوق‌العاده‌ای. لیورپول را پس از 30 سال به مقام قهرمانی رساندی. کارت فوق‌العاده بوده و سزاوار این جایزه هستی. عملکرد تیمت فوق‌العاده بود.شخصیت تو تمام باشگاه را گرفت و به نظرم عملکردت فوق‌العاده بود.

فرگوسن ادامه داد: من تو را می‌بخشم که ساعت 3 و نیم نصف شب مرا بیداری کردی که به من بگویی قهرمان لیگ برتر شده‌ای. ممنونم از تو. سزاور این جایزه هستی و کارت فوق‌العاده است.

کلوپ سرمربی پیشین بوروسیا دورتموند در مورد فرگوسن گفت :  می‌دانم که گفتن این جمله به عنوان سرمربی لیورپول صد درصد مناسب نیست اما برای سرالکس احترام خاصی قائل هستم و او را تحسین می‌کنم. یادم می‌آید فرگوسن اولین مربی بریتانیایی بود که با او ملاقات داشتم. ما با هم صبحانه خوردیم. نمی‌دانم که سرالکس چقدر آن روز را یادش است اما من به خوبی آن روز را به خاطر دارم چون برای من آن لحظه مثل ملاقات با پاپ بود. لحظه فوق‌العاده‌ای بود، آن هم در سال اولی که من کارم را به عنوان سرمربی آغاز کرده بودم. فکر نمی‌کردم که در چنین لحظه‌ای بتوانم جامی در دست بگیرم که به نام سرالکس است.

مترجم : بابک جهانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha