عملکرد دستگاه‌های اجرایی، صادقانه منعکس شود

استاندار فارس گفت: روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی استان، اقدامات و عملکرد مجموعه متبوع خود را به شکل صادقانه منعکس کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه، در همایش هوش مصنوعی و تحول در روابط عمومی ویژه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری های استان در شیراز افزود: قطعا این اقدام علاوه بر اینکه موجی از امیدواری در جامعه و در میان مردم ایجاد می‌کند، مانع از انتشار اخبار کذب و دورغین از سوی برخی فرصت طلبان خواهد شد.

وی، با اشاره به کسب رتبه نخست اطلاع رسانی از دستاوردهای دولت از سوی این استان در سال گذشته ادامه داد: این موفقیت، حاصل تلاش، همفکری، تعامل و پای کار بودن مجموعه های مختلف دخیل در امر اطلاع رسانی از جمله روابط عمومی ها و رسانه‌های استان است.

نماینده عالی دولت در فارس اظهار کرد: در تحقق این مهم شاهد شکل گیری یک هماهنگی و هم افزایی خوب در استان بوده‌ایم که این امکان وجود دارد که این هم افزایی و هماهنگی بیشتر شود.

دکتر ایمانیه گفت: در مسیر پیشرفت باید به افق های دورتر نگاه کنیم و راضی به وضع موجود نباشیم و اگر چنین شد پیشرفت خواهیم کرد.

وی افزود: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی و نصیب بیلبورد، نسبت به اطلاع رسانی اتفاقات خوب و امیدبخشی که توسط آن مجموعه انجام شده اقدام کنند تا نور امید بیشتری در مردم شکل گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha