درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال سرمایه گذاری درازمدت برای نسل های آینده

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال را یک سرمایه گذاری درازمدت برای نسل های آینده و اقدام جدی وزارت بهداشت برای حمایت از قشر مستضعف جامعه برشمرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ،به نقل از «وبدا» ، «دکتر مهرداد شریفی» درباره اقدامات صورت گرفته در استان فارس در زمینه درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در مراکز دولتی اظهار داشت: با دستور دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این طرح به طور کامل در استان فارس در حال اجرا است.

وی افزود: در همه بیمارستان های دولتی استان فارس فرانشیز کودکان زیر ۷ سال و خدمات در بخش بستری به صورت رایگان ارائه می شود.

دکتر شریفی، درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در مراکز دولتی را یک سرمایه گذاری درازمدت برای نسل های آینده کشور عنوان و تاکید کرد: برخی از کودکان به دلیل شرایط مالی خانواده ها امکان مراجعه به مرکز درمانی را نداشتند و یا خدمات دریافتی به آنان مطلوب نبود که با این طرح، والدین می توانند بدون هیچ دغدغه ای کودکان خود را در بیمارستان ها به صورت رایگان درمان کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال را اقدام جدی وزارت بهداشت در جهت حمایت از قشر مستضعف جامعه دانست و تصریح کرد: مراجعه بهتر کودکان به مراکز درمانی و بهداشتی کمک شایانی به تشخیص زودرس بیماری ها خواهد کرد و همین امر سبب می شود برای کودکان عارضه کمتری ایجاد شده و این امر در کاهش هزینه درمان نیز موثر خواهد بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha