وجود ۶۰ هزار واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان

معاون املاک سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ۶۰ هزار نفر واجد شرایط نهای دریافت مسکن طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ تقی رضایی گفت: بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان توسط همکاران ما در استان کرمان تامین شده است و حدود ۸۰۰ هکتار زمین دیگر در مرحله اخذ مجوز از کارگروه امور زیربنایی و شورای توسعه و شورای عالی معماری و شهرسازی است.

وی افزود: امیدواریم با تامین این ۸۰۰ هکتار کل واجدین شرایط نهای طرح نهضت ملی مسکن را ساماندهی دهیم و ضمنا توافقات مهمی در استان دنبال می‌ کنیم، که زمین برای ادامه کار طرح نهضت ملی مسکن تامین خواهد شد و تأمین زمین نهضت ملی مسکن با سرعت هرچه بیشتر دنبال می شود.

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری همایش منطقه ای ادارات کل منطقه شرق و جنوب شرق کشور یاد کرد.

رضایی هدف از برگزاری این همایش را؛ تشریک مساعی و هم افزایی در راستای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن و تحقق برنامه های اجرای سازمان ملی مسکن و تحقق برنامه های اجرای سازمان ملی زمین و مسکن و سیاست های وزارت راه و شهرسازی و همچنین استفاده از تجارب ارزنده استانها از همدیگر عنوان کرد.

وی با بیان این مطلب که طرح عظیم نهضت ملی مسکن به صورت شبانه روزی در دستور کار است و انتظار می رود همکاران استان‌ ها با جدیت آن را پیگیری و به سرانجام برسانند، خاطرنشان ساخت: در این همایش روش های تأمین زمین و تأمین منابع و هزینه های اجرای طرح نهضت ملی مسکن دنبال می شود و امیدواریم همه با تامین سرپناه مردم و هم اطلاع رسانی درست و به موقع بتوانیم امید و نشاط را در جامعه گسترش دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha