بررسی راهکارهای هم افزایی مراکز تحقیقات کولورکتال و جراحی های کم تهاجمی

در نشستی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، پیرامون راهکارهای هم افزایی دستاوردهای علمی دو مرکز تحقیقات کلورکتال و جراحی های کم تهاجمی، هم اندیشی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رئیس دانشگاه در دیدار با اعضای هیات علمی و اساتید دو مرکز تحقیقات کولورکتال و جراحی های کم تهاجمی، بر اهمیت تلاش برای توسعه علمی در این حوزه و ارتقای رتبه های حوزه پژوهش دانشگاه با افزایش پژوهش ها و مقالات تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» با بیان اینکه در حال حاضر، دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه پژوهش در رتبه چهارم کشور قرار دارد، ادامه داد: لازم است با توجه به توانمندی های موجود در دانشگاه، برای ارتقای بیشتر رتبه های علمی و پژوهشی دانشگاه در کشور و دنیا تلاش کنیم.

اهمیت توجه به توسعه امر آموزش در کنار پژوهش، دیگر موضوعی بود که رئیس دانشگاه در این نشست به آن تاکید کرد.

در این نشست، که با هدف هم اندیشی در زمینه هم افزایی مراکز تحقیقات کولورکتال و جراحی های کم تهاجمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور دکتر «محمدهاشم هاشم پور» معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر «سید صادق سید نعمتیان» مشاور معاون بهداشت دانشگاه، دکتر «نگار آذرپیرا» رئیس برج پژوهشی حضرت محمد رسول الله(ص) و اعضای هیات علمی گروه های کولورکتال و جراحی های تهاجمی برگزار شد، حاضران مهم ترین چالش های موجود پیرامون توسعه علمی این مراکز بررسی و راهکارهایی در این زمینه مطرح شد.

بررسی راهکارهای هم افزایی مراکز تحقیقات کولورکتال و جراحی های کم تهاجمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha