به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان لرستان، شنبه ٢۵ بهمن ماه ۹۹ با حضور دکتر فرید مرادیان معاونت بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت کشور، عباس گودرزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گودرزیان فرماندار بروجرد، رضایی مدیرعامل هلال احمر لرستان و دیگر مسئولان استانی و کشوری مرکز فیزیوتراپی هلال احمر شهرستان بروجرد، افتتاح شد.

در این مراسم دکترمرادیان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و حلول ماه رجب اظهار داشت: شهرستان بروجرد ستاره درخشان در حوزه فرهنگی ایران و دارای عالمان بزرگی است و افتخار ما این است که به این شهرستان خدمت کنیم.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتمندترین جمعیت ها در دنیا است که در حوزه های مختلف امداد و نجات، جوانان، فرهنگی، داوطلبان، بهداشت، درمان، توانبخشی و  اقتصادی دارای فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای است.

صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در این مراسم گفت: فیزیوتراپی هلال احمر بروجرد دارای هشت کابین مجزا  است و برای تکمیل این مرکز بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت شهرستان بروجرد نیاز به ارائه خدمات درمانی بیشتری در حوزه هلال احمر دارد امیدواریم فرماندار در بحث اعتبارات استانی کمک کند تا بتوانیم کارهای خوبی برای جمعیت هلال احمر شهرستان انجام دهیم.

عباس گودرزی نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه بحث فیزیوتراپی یک موضوع بسیار مهم در زمینه درمان است، امیدوارم تیم  فیزیوتراپی بسیار خوبی در این مرکز حضور یابند تا مرکز فیزیوتراپی هلال احمر در این شهرستان بدرخشد و امیدی برای مردم شهرستان باشد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهرستان بروجرد نیازمند احداث درمانگاه هلال احمر است.