در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، انجمن اسلامی پزشکان ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا 
ملت عزیز ولایت‌مدار ایران اسلامی؛ درود خداوند و انبیا الهی بر شما.
پیروزی انقلاب عظیم اسلامی در بهمن ۵۷ و طلوع نظام مقدس جمهوری اسلامی، معادلات قدرت های جهانی را در هم فرو ریخت و عظمتی مردمی و بی نظیر در تاریخ شکل گرفت که در مخیله تحلیلگران و سیاستمداران شرق و غرب نمی گنجید که روزی ایران اسلامی قدرت و توانمندی وصف ناپذیر خود را به رخ زورمندان و زراندوزان منطقه ای و فرامنطقه ای بکشد.
آری این طلیعه اسلام راستین و عزیز است که پس از قرن ها که در زیر خاکستر منافقان و منحرفان و زورمندان پنهان شده بود، با قیام فرزندی از تبار آفتاب و آینه و نور به عنوان معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)، درس عشق، آزادی، معنویت و انسانیت را نثار جهان و جهانیان کرد و بارقه ای از امید در دلهای پاک و پاکسرشت روشن نمود.
در هر حال انقلاب اسلامی مسیر حقیقی آبادانی و پیشرفت روزافزون خود با پرچمداری فرزند شایسته و جانشین به حق آن رهبر سفر کرده را ادامه می‌دهد.
رهبری با بصیرت بسیار و نگرش ژرف الهی و علی وار که در بیانیه گام دوم انقلاب صراط مستقیم آینده را برای ملت مشخص نمود و چون پدری دلسوز، با هدایت و رهنمودهای پیامبرگونه راه را بر روندگان اسلام راستین تبیین و ترسیم می نماید.
در این سال ها تاریخ نشان داده است که ملت سرافراز ایران اسلامی، با پیروی از ولایت و با بصیرت بی‌بدیل خود، هر زمان و هر لحظه که انقلاب نیاز به حضور آنان دارد، در صحنه حاضر شده و آماده هرگونه جانفشانی هستند.
آری اینگونه می شود که در دل این انقلاب عمیق و نشات گرفته از اسلام ناب محمدی (ص)، چشمه‌های خروشانی همچون سرداردلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می جوشد که با درایت و هوشیاری و بصیرت خود، قدرت‌های پوشالی شرق و غرب را به مدد الهی و بهره مندی از اتفاق و همبستگی جوانان برومند این سرزمین مادری به سخره گرفته و وجودشان را به لرزه در می آورد.
بی شک انجمن اسلامی پزشکان کشور نیز در طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همراه با آحاد ملت بصیر و انقلابی در سراسر کشور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی حضور خود را به صورت موتوری و خودرویی در اجتماع عظیم جشن انقلاب، اعلام می دارد و راه پیشرفت انقلاب و دوری از هرگونه لغزش را اطاعت محض از ولی امر مسلمین میداند.
با امید رهایی همه مستضعفین از سلطه مستکبران
انجمن اسلامی پزشکان ایران