مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بر توجه هر چه بیشتر به تولید «نوشت‌افزارهای ایرانی–اسلامی » در راستای منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) تأکید کرد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی علی‌اکبرزاده، در حاشیه برگزاری دهمین سالگرد مجمع نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی، گفت: با تمام توان در راستای سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی، ایجاد تنوع، جذابیت و توجه به هنر اصیل ایرانی ـ اسلامی مبتنی بر آموزه‌های دینی و اخلاقی را سر لوحه کار خود در تولید این محصولات قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: توجه و تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  و ابراز خرسندی ایشان از اقدام‌های تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی در تولید با کیفیت این محصولات، وظیفه ما را در این مسیر سخت‌تر و سنگین‌تر می‌کند.

علی‌اکبرزاده ادامه داد: ما در کانون در بحث نوشت‌افزارها هم‌، تلاش‌مان بر این است که توجه ویژه‌ای به فرهنگ بومی داشته باشیم و بتوانیم مهارت‌های زندگی، آشنایی با قهرمان‌های ایرانی و آموزه‌های دینی و حفظ و حراست از محیط زیست را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: نهادینه شدن فرهنگ استفاده از نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی نیازمند فرهنگ‌سازی و توجه ویژه به کیفیت این محصولات است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: نوشت‌افزار ایرانی ـ‌ اسلامی بی تردید در شکل‌دهی شخصیت فرهنگی کودکان و نوجوانان و هویّت‌بخشی فرهنگی ـ دینی فرزندان این مرز و بوم، نقش غیر قابل انکاری دارد.

 شایان ذکر است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) در روز ۲۴بهمن ۱۴۰۰طی پیامی با ابراز خرسندی از اقدام افتخارآفرین تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، تولید با کیفیت این محصول را برای هر کشوری مایه افتخار دانستند.