به گزارش خبرگزری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در مراسم تکریم معاون بهداشتی سابق و معارفه معاون جدید این معاونت ضمن تقدیر از زحمات دکتر سید مجید ارجمند در دوران مسئولیت، گفت: در ۵ سال گذشته و بخصوص ۲ سال کرونا، با فراز و نشیب هایی زیادی مواجه بودیم که الحق و الانصاف معاونت بهداشتی دانشگاه توانست سربلند از آن بیرون بیاید. این معاونت در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا نقش بسیار مهمی را ایفا کرد. واکسیناسیون عمومی از مهمترین  اقداماتی بود که به نحوه شایسته برنامه ریزی و اجرا شد.
وی با اشاره به اهمیت حوزه بهداشت گفت:  تنها چیزی که در جامعه ایجاد نشاط می کند بهداشت است. اهداف مهم این حوزه، پیشگیری و کنترل بیماری ها ست که نتیجه آن  ارتقاء شاخص های سلامت در جامعه است؛ بنابراین هر چقدر در این حوزه هزینه کنیم باز هم کم است.
وی در ادامه گفت: با توجه به تجربه و توانایی هایی که در جناب آقای دکتر محبی سراغ داریم، مطمئنا شاهد عملکرد مطلوب ایشان در این حوزه خواهیم بود و قطعا هر اتفاق مثبتی که در حوزه بهداشت رخ دهد، نتیجه آن  سال های  بعد بسیار مشخص تر و ملموس تر بروز خواهد کرد، نتایجی که تضمین کننده سلامت مردم است.
دکتر رحمانیان در ادامه از زحمات و تلاش های آقایان دکتر مصلی نژاد و دکتر کاظمیان که در دو ماه گذشته مسئولیت و پیگیری های امور معاونت بهداشتی دانشگاه را بر عهده داشتند تشکر و قدر دانی نمود.
دکتر محمد جعفر محبی معاون بهداشت دانشگاه نیز در ادامه جلسه ضمن تشکر از اعتماد رئیس دانشگاه، گفت:  خوشحالم که در جمع خانواده بهداشت قرار گرفتم و بنده را شایسته این جایگاه دانستند. از زحمات و تلاش های معاون سابق معاونت بهداشتی دانشگاه بسیار سپاسگزارم.
وی گفت: قبول مسئولیت کار بسیار سختی است اما امیدوارم بتوانم آنچه که در توان دارم در جهت ارتقاء شاخص های بهداشتی، به کار گیرم.
 وی تاکید کرد: همکاری و تعاون در مجموعه، نقش چشمگیری در پیشبرد اهداف و رسیدن به نتیجه مطلوب دارد.
وی تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی در رسیدن به اهداف را بسیار مهم دانست و افزود: حضور پرسنل و مدیران با تجربه در این مجموعه باعث دلگرمی من است. امید بسیار دارم که به یاری خدا و با همکاری و همیاری یکدیگر بتوانیم در پیشبرد اهداف معاونت، قدم های موثری برداریم.