رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: دریافت‌کنندگان پیامک در استان زنجان از سر شماره V.MASKAN با مراجعه به «سامانه ملی املاک و اسکان کشور» به آدرس « amlak.mrud.ir» اطلاعات محل سکونت و مالکیت خود را به روز رسانی کنند.

امیر رسولی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، با بیان اینکه معاونت مسکن و ساختمان در خصوص پیامک درج نشانی اقامت برای ویرایش اطلاعات در سامانه ملی املاک و اسکان، اطلاعیه‌ای را صادر کرده است اظهار کرد:تمامی دریافت کنندگان پیامک در استان زنجان از سرشماره V.MASKANبا مضمون "دارنده محترم کدملی --- ، آدرس اقامت شما در سامانه ملی املاک و اسکان کشور درج شده است. در صورت عدم مراجعه به سامانه این نشانی ملاک ارائه کلیه خدمات دولتی، بیمه‌ها، بانک ها و... قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشانکرد: لازم است صرفا با مراجعه به "سامانه ملی املاک و اسکان کشور" به آدرس amlak.mrud.ir اطلاعات محل سکونت و مالکیت خود را به روز کنند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال صحت نشانی محل سکونت اشخاص جهت ارائه خدمات مربوطه ندارد.

رسولی عنوان کرد: قبل از این پیامکی از سرشماره V.MASKAN با مضمون  “ دارنده محترم کدملی --- ، ملک شما خالی شناسایی شده است. حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱/۳۱ وضعیت املاک خود را در سامانه املاک و اسکان تعیین نمایید. در غیر این صورت مطابق قانون مالیاتهای مستقیم اقدام خواهد شد.

وی گفت: لازم به ذکر است در صورت عدم مراجعه به سامانه مذکور و تکمیل اطلاعات، وزارتخانه راه و شهرسازی هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اعلام املاک اظهار نشده به عنوان واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی کشور ندارد.