جلسه عقد تفاهم نامه همکاری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با یکی از تولیدکنندگان بومی پله برقی در استان به منظور تامین و نصب انحصاری این محصول مورد نیاز حوزه مدیریت شهری و شهرداری ها در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ تفاهم نامه واگذاری نمایندگی انحصاری بازاریابی و فروش محصولات شرکت ماشین سازان پایدار قرن یکی از کارخانجات بومی استان در حوزه تولید پله برقی، رمپ و راه رو برقی به سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی صبح امروز با حضور محمدرضا تازیکی و معاونان این مجموعه بزرگ اقتصادی منعقد شد.


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در این خصوص عنوان کرد: این تفاهم نامه همکاری در راستای تامین نیاز بازارهای هدف، شهرداریها و موسسات وابسته حوزه مدیریت شهری در سراسر استان انجام که طی آن مدیریت تولید، فروش و نصب انواع پله برقی به صورت انحصاری به سازمان واگذار خواهد شد.


وی به برنامه ریزی سازمان همیاری در جهت صادرات و بازرگانی خارجی این محصول، اشاره و افزود: براین اساس تولید این مجموعه بزرگ تولیدی مطابق درخواست ها و اعلام نیاز سازمان همیاری در راستای تامین و نصب پله برقی برای شهرداری ها در حوزه های مترو، پل ها و ... و همچنین دیگر ادارات، نهادهای دولتی و بخش خصوصی انجام می شود.  


تازیکی با اشاره به هدفگذاری سازمان همیاری برای افزایش ظرفیت تولید این شرکت، اضافه کرد: علاوه بر این هدف، تلاش داریم با تقویت، حمایت و استفاده از ظرفیت های کارخانجات و تولیدکنندگان بومی درجهت تحقق شعار امسال و کمک به تولید، اشتغال آفرینی با تاکید بر مقولات دانش بنیان گام های موثری برداریم.