فصل جدید ویژه برنامه‌ تلویزیونی" همکار من" با محوریت حمایت از کسب و کارهای خانوادگی چهارشنبه 22 تیرماه ساعت 22 از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه "همکارمن" در هر قسمت میزبان اعضای یک خانواده است که موضوع خانواده و اقتصاد آن را از منظر کسب و کارهای خانگی و صنعتی بررسی می نماید، به بیان دیگر این برنامه سعی دارد اهمیت موضوع خانواده، موفقیت، تلاش، اتحاد بین اعضای خانواده برای رسیدن به موفقیت ها را برای مخاطبان تبیین و تشریح نماید.
همچنین این ویژه برنامه، نکات مفید و کلیدی برای شروع یک کسب و کار را به مخاطبان آموزش می دهد و در هر قسمت مستندهای جذابی را از کارآفرینان موفق کسب و کار های خانگی نمایش می دهد.
حمایت از خانواده و کسب و کارهای خانوادگی، کمک به رونق تولید و تولید ملی، حمایت از نخبگان و ترغیب جامعه به عملی کردن ایده های نو و خلاقانه، استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از تولید ملی و... از رویکردهای مهم سری جدید برنامه همکارمن است که از شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
برنامه " همکار من " به تهیه کنندگی محسن سال افزون کاری از گروه اجتماعی است که با اجرای مژده خنجری چهارشنبه ها ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود.