مشاور عالی وزیر بهداشت، با بیان اینکه باید ارتباط خود را با مجامع علمی بین‌المللی حفظ کنیم، گفت: باید دستاوردهای علمی خود را به نسل آینده منتقل کرده و آنها را به آینده امیدوار کنیم.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،دکتر ناصر سیم‌فروش مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین افتتاحیه شصت و نهمین آزمون دانشنامه تخصصی و سی و ششمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی در هتل پارسیان استقلال تهران، با اشاره به موفقیت‌های چشمگیری که در عرصه پزشکی در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده، اظهار داشت: ادغام بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک معجزه در کشور ما بود.
وی افزود: امروز شاهد دانش‌پژوهانی از کشورهای یمن، تاجیکستان، عراق و افغانستان در ایران برای فراگیری آموزش‌های علوم پزشکی هستیم که پس از فراگیری علوم می‌توانند به سفیران جمهوری اسلامی در منطقه بدل شوند.
دکتر سیم‌فروش با اشاره به سیاست‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص توجه به مناطق محروم گفت: باید با برنامه‌ریزی صحیح و کاربردی بتوانیم در جهت حل مشکلات مناطق محروم گام برداریم.
مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش با بیان اینکه رسالت قطب های علمی باید نشر دانش باشد، گفت: قطب های علمی باید سایت آموزشی درست کرده و مشغول آموزش شوند و معتقدیم اهمیت کتاب نوشتن باید از مقاله نوشتن بیشتر باشد چرا که کتاب پزشکی بیشتر از مقاله پزشکی بر روی دانشجویان اثرگذاری خواهد داشت.
دکتر سیم‌فروش با بیان اینکه باید ارتباط خود را با مجامع علمی بین‌المللی حفظ کنیم، گفت: باید دستاوردهای علمی خود را به نسل آینده منتقل کرده و آنها را به آینده امیدوار کنیم.

برچسب‌ها