تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: همگی می دانیم با ورود به سن سالمندی، هزینه و انتظارات بازنشستگان افزایش می یابد و لازم است به این قشر توجه شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، غلامرضا منتظری در نشست علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت اقدامات اغتشاشگران و تشکر از مدافعان امنیت گفت: به وزیر آموزش و پرورش تذکر می دهم و از ایشان انتظار می رود در تحقق اجرای کامل رتبه بندی و مهرآفرین گام های جدی تری برداشته شود تا منزلت و کرامت فرهنگیان بیش از این خدشه دار نشود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم افزود: انتظار می رود اعتبار مورد نیاز اردوگاه نشاط گرگان و کانون فرهنگی تربیتی آق قلا تامین شده که با وجود مصوبات سفر به این استان هنوز ابلاغ نشده است.

وی در تذکرش دیگری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: پس از گذشت یکسال هنوز اقدامی برای درمانگاه تامین اجتماعی حوزه انتخابیه نشده است. همچنین لازم است مطالبات بازنشستگان کشوری و لشگری به طور کامل پرداخت شود، همگان می دانیم این عزیزان وقتی به سن سالمندی می رسند، انتظارات آنها نیز فزون می گیرد، امیدوارم در این امر تسریع شود.