رئیس مجلس شورای اسلامی به دنبال عدم رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی کار، از رئیس جمهور خواست در اسرع وقت فرد جدیدی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به مجلس معرفی کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت ، دکتر محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پس از عدم رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: با توجه به اینکه وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی رأی اعتماد مجلس را کسب نکرد و همچنین انقضای مهلت سه ماهه مطابق اصل 135 قانون اساسی و تبصره (2) ماده 240 آیین نامه داخلی مجلس، لازم است آقای رئیس جمهور در اسرع وقت نسبت به معرفی فرد جدیدی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت اخذ رأی اعتماد، به مجلس معرفی کند.

وی ادامه داد: لازم است نکته دیگری را نیز تذکر بدهم و آن اینکه خواهشمندم رسانه‌ها و مراجع رسمی دقت کنند چرا که درست نیست تا تریبون رسمی مجلس نتیجه رأی را اعلام نکرده خبرگزاری‌ها و دستگاه های رسمی نتیجه آراء را اعلام کنند، این کار جز آن که ذهن مردم را مشوش کند، نتیجه دیگری ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این کار نه اخلاقی است نه قانونی، ان‌شاء الله همکاران ما در خبرگزاری‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی دقت لازم را داشته باشند./