طی حکمی از سوی معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر بهرام دارائی به عنوان دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی منصوب شد.

به گزارش گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر بهرام دارائی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی را به سمت دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «تحول و نوسازی در نظام آموزشی و علمی کشور یکی از مهمترین وظائف معاونت آموزشی محسوب می شود.

یکی از اولویت های مهم نظام آموزش عالی سلامت، آموزش داروسازی و تربیت متخصصان این حوزه تا سرحد خودکفایی است که به همت اساتید و متولیان در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی محقق شده است.

تداوم این مسیر نیز در گرو همت و تلاش مدیران و دست اندرکارانی است که از این پس بر این امر مهم متمرکز خواهند شد. همچنین حوزه معاونت آموزشی در زمینه های مختلف مأموریتی خود از وجود صاحبنظران و کارشناسانی بهره مند است که گردآوری نظرات ایشان و کاربست آنها در سیاستهای این حوزه بسیار راه گشا خواهد بود.

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی ، بدین وسیله به عنوان دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی منصوب می شوید تا با همکاری کلیه اساتید، صاحبنظران و دست اندرکاران حوزه آموزش علوم پزشکی و همچنین با هماهنگی کامل با حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت در جهت تحقق اهداف این حوزه تلاش فرمائید.

بدیهی است تعامل با متخصصین و دانشکده های داروسازی سراسرکشور و اقدام براساس خردجمعی می تواند معضلات آموزش داروسازی کشور را مرتفع سازد.

توفیق جنابعالی را در تحقق وظائف محوله از خداوند متعال خواستارم.»