استاندار زنجان با اشاره به رشد ۱۱۸ درصدی اعتبارات تبصره ۱۸ در استان زنجان گفت : خوشبختانه در سال گذشته اعتباراتی روی زمین نماند و همگی محقق شد .

گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ؛ محسن افشارچی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان زنجان با بیان اینکه تسهیلات تبصره ۱۶ بخشی از برنامه ای است که برای رشد استان دیده شده است اظهار کرد: اولین بار است که این تسهیلات بین شهرستان ها تقسیم می‌شود و عاملینی که علاوه بر بانک ها مانند بنیاد برکت،بنیاد مستضعفان و...پیگیر موضوع خواهند بود تا به نتیجه برسد .

وی با بیان اینکه این موضوع بخشی از حرکت با برنامه در استان است تأکید کرد : مسئولیت بزرگی بر عهده فرمانداران است تا این تسهیلات به حالت اجرایی محقق شود و باید بدانند به چه صورتی پیگیر باشند.

استاندار زنجان تصریح کرد: از لحاظ کارکردی این تسهیلات بر عهده اداره کار و تعاون استان است که آیا این موضوع به هدف رسیده است یا نه ؟‌

افشارچی با بیان اینکه طبق گزارش اعتباری شورای هماهنگی بانک ها و معاونت اقتصادی از بانک ها در تبصره ۱۸ رشد تحقق ۱۱۸ درصدی را شاهد بودیم افزود : این موضوع نشان دهنده است که خوشبختانه در تبصره ۱۸ سال گذشته موردی از تسهیلات روی زمین نمانده است .

وی با تاکید بر اینکه اگر هر شهرستانی در حوزه حرکتی خودشان عملکرد قوی نداشته باشند تسهیلات به شهرستان دیگر داده می‌شود اظهار کرد: دستگاه های عامل نیز باید حتما جایگزین داشته باشند تا در صورت نبود بتوان استفاده حداکثری از تسهیلات را داشته باشیم.