عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تا به امروز در راستای جذب نیرو در شهرداری‌ زنجان مجوزی اخذ نشده است گفت : در صورت جذب نیرو در شهرداری‌ حتی یک نفر بدون برگزاری آزمون و بدون اطلاع رسانی شهروندان جذب شهرداری نخواهد شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،‌ مهدی طالب در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص جذب نیرو شهرداری زنجان در فضای مجازی اظهار کرد: جذب نیرو در شهرداری‌ها، بعد از اخذ مجوزها از سازمان شهرداریها و سازمان امور اداره استخدامی کشور انجام می‌شودکه تا به امروز در این راستا مجوزی اخذ نشده است.

وی با بیان اینکه شهرداری پیگیر اخذ مجوز جذب نیرو است افزود: انتظار می‌رود شهرداری زنجان بعد از اخذ مجوز، اولویت جذب در نقاطی باشد که در قسمت هایی باشد که مشکل داریم و بر اساس کمبودها و نیازهای واقعی شهرداری جذب شوند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: در برخی مناطق شهرداری مشکل کمبود نیرو به لحاظ کارشناس شهرسازی وجود دارد و یا از نظر کیفی کیفیت مطلوب نیستند و همچنین کارشناسان مالی و حسابداری نیز از نظر کمیت در شهرداری ضعیف هستند و باید جذب با نظر اولویت بندی باشد و اولویت ها رعایت شود.

طالب با بیان اینکه پس از اخذ مجوز چه نیروی رسمی، پیمانی و قراردادی با اعلام رسمی و از طریق آزمون و مصاحبه خواهد بود تاکید کرد: هیچ جذبی در شهرداری حتی یک نفر بدون برگزاری آزمون و بدون اطلاع رسانی شهروندان جذب شهرداری نخواهد شد .