مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی: مشارکت مردم در حفظ ، احیاء و توسعه منابع طبیعی از الویت های این اداره کل می باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ محسن فنودی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت آموزش رابطین ترویج و روابط عمومی شهرستانها و بخش های اجرایی اداره کل در راستای ارتقاء بخشیدن به مشارکت مردم برای ساکنین در حوزه های آبخیز و روستانشینان از الویت های آموزشی ما می باشد و این امر به طور مستمر ادامه خواهد یافت .

وی که در مرکز آموزش شهید غفاری منابع طبیعی استان در طرق ودر جمع فراگیران سخن می گفت با تاکید بر اهمیت توسعه ارتباطات مروجین منابع طبیعی با مردم روستاها و بهره برداران از عرصه های منابع طبیعی ، یادآورشد با توجه به گستردگی عرصه های منابع طبیعی استان ، لزوم آگاهی بخشی به آنان با هدف حفظ و حراست و بهره برداری بهینه از این عرصه ها آموزش های مستمر جهت متولیان ترویج و روابط عمومی ضروری است .

در ادامه اعظم ملایی رئیس اداره آموزش ، ترویج و مشارکتهای مردمی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری خراسان رضوی و برگزار کننده این کارگاه آموزشی گفت: در این کارگاه آموزشی ترویجی دو روزه بیش از 50 نفر فراگیر حضور داشتند و با فنون جذب مشارکت مردم بصورت عملی و کارگاهی آشنا شدند.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون 9 کارگاه آموزشی ویژه همکاران در حوزه منابع طبیعی در سطح استان برگزار شده که بیش از 550 نفر فراگیر آموزش دیده اند.