محمدی گفت: افراد برای ثبت نام در طرح بسته‌های ارزان قیمت سفر عتبات می‌توانند به نزدیک ترین دفتر زیارتی در دسترس و یا سامانه جامع ثبت نام سازمان به آدرس atabatorg.haj.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت،حمیدرضا محمدی مدیر کل دفتر برنامه ریزی پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات در مصاحبه تلفنی با برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت وگو اظهار کرد: به دنبال توصیه‌های ریاست جمهوری درمورد زیارت آسان و ارزان، موضوع ارزان سازی سفرها قبل از ایارم اربعین مورد تأکید رئیس سازمان حج و عتبات عالیات قرار گرفت.

وی با بیان این مطلب افزود: با توجه به استقبال خوب مردم کشورمان از بسته‌های ارزان قیمت سفر عتبات، بسته‌های سفر ارزان قیمت در اکثر شهرها و استان‌ها شکل گرفته و از مرداد ماه در حال اجراست.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات یاد آور شد: افراد برای ثبت نام می‌توانند به نزدیک ترین دفتر زیارتی در دسترس خود و یا سامانه جامع ثبت نام سازمان به آدرس atabatorg.haj.ir مراجعه کرده و بسته‌های زیارتی معمولی، ارزان قیمت و هوایی را انتخاب و ثبت نام کنند.

محمدی با بیان اینکه اعزام‌های سفر ارزان قیمت به عتبات عالیات از نوع زمینی هستند اظهار کرد: از آنجایی که فاصله مبدأ تا مرز، هزینه سفر را متفاوت می‌کند بنابراین هزینه بسته‌های زیارتی ارزان قیمت نیز در نقاط مختلف کشور مختلف خواهد بود.