رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف و توقیف  یک دستگاه موتورسیکلت ۱۴۰۰ سی سی غیر مجاز به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، سرهنگ حسین بدری در خصوص اعلام این خبر اظهارکرد: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی وصول اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق توسط شخصی ، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.


وی افزود: مامورین پس از هماهنگی قضایی به آدرس مورد نظر اعزام و در بازرسی بعمل آمده ،یک دستگاه موتورسیکلت سوزوکی ۱۴۰۰ سی سی قاچاق ، کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اشاره به اینکه کارشناسان ، ارزش تقریبی موتورسیکلت مکشوفه را یک میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است.

ناکامی قاچاقچیان سوخت در زنجان

سرهنگ بدری در ادامه با اشاره به کسب خبر مبنی بر حمل سوخت عرضه خارج از شبکه با یک دستگاه خودرو کامیون بنز بیان کرد : مراتب در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت و ماموران پس از هماهنگی قضایی،در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در اتوبان زنجان-تبریز خودرو اعلامی را پس از رویت با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت گازوئیل عرضه خارج از شبکه را کشف کردند بیان کرد : ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و پرونده قضایی تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.