تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: دستگیری از نیازمندان یک توفیق الهی است و باید در حد توان بتوانیم کمک حال افراد بی‌بضاعت باشیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنرخبرگزاری سلامت،

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، در مراسم دهمین مرحله رزمایش همدلی و احسان کردستان اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان یک توفیق الهی است و باید در حد توان بتوانیم کمک حال افراد بی‌بضاعت باشیم.

وی کمک و همدلی را امری پسندیده دانست و افزود: افراد با بخشش و کمک به نیازمندان می‌توانند راه سعادت و زمینه سپاسگزاری از نعمات خداوند را در پیش بگیرند.

نماینده ولی فقیه کردستان یادآور شد: شکر نعمات الهی را باید با انجام کار دقیق و خلاقانه و مجدانه به جا بیاوریم و توزیع بسته‌های معیشتی می‌تواند راه ارزشمندی برای کمک به نیازمندان باشد.

اجرای ۱۰ رزمایش احسان و همدلی در کردستان

مهدی طالبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز در این مراسم، مهم‌ترین هدف بنیاد احسان را توزیع بسته‌های معیشتی و ایجاد بستر مناسب جهت نقش‌آفرینی گروه‌های مردمی و تقویت سرمایه اجتماعی آنها دانست.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون در استان کردستان در مجموع ۱۰ رزمایش انجام شده و در این راستا بیش از ۲۲۵ هزار بسته بین نیازمندان توزیع شده است.

طالبی اضافه کرد: این بسته‌ها شامل بسته‌های معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر بود.

وی به ارزش ریالی بسته‌ها پرداخت و عنوان کرد: این بسته‌ها به ارزش ۱۱۵ میلیارد تومان توسط گروه‌های مردمی به اقشار نیازمند اهدا شده است.

وی بیان کرد: امروز نیز به مناسبت عید سعید فطر، در راستای برگزاری این رزمایش پنج هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۲ میلیارد ریال توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان کردستان میان خانواده‌های نیازمند کردستانی توزیع می‌شود.