طرح برگزیده آموزش هدفمند اساتید دانشگاه علوم پزشکی زنجان مورد تقدیر قرار گرفت.

حسن اسمخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، با اشاره به اینکه در بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش پزشکی که در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران درحال برگزاری است، اظهار کرد: در این همایش از طرح آموزش هدفمند اساتید دانشگاه (طه)که به عنوان طرح برگزیده در حیطه تدوین و بازنگری برنامه آموزشی با کسب رتبه سوم از جشنواره شهید مطهری ارائه شد که مورد تقدیر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه همچنین شانزدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری و پنجمین جشنواره ایده‌های نوارانه دانشجویی از ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در همین مکان در حال برگزاری است، افزود: غرفه دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز به همت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی معاونت آموزشی دانشگاه در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، خاطر نشان کرد: دانشگاه های علوم پزشکی کلان مناطق و غرفه دانشجویی و نیزشرکت های دانش بنیان با برپایی غرفه به عرضه محصولات مرتبط با توسعه آموزش پزشکی در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین همایش آموزش پزشکی در نمایشگاه حضور دارند.

اسمخانی ادامه داد: دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر مسئولین وزارتی باحضور در بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش پزشکی، از غرفه دانشگاه علوم پزشکی زنجان بازدید و عملکرد دانشگاه را خوب ارزیابی کردند.

گفتنی ست؛ بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش پزشکی، شانزدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری و پنجمین جشنواره ایده‌های نوآورانه دانشجویی از ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران درحال برگزاری است.

انتهای پیام/ نوری