تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا) مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از رامروز تا روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ شهریور از مرزن آباد به کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال بسمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ الی ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۵، ۲۶ و ۲۷ شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

برچسب‌ها