تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت: بدون دغدغه پای کار دانشجویان باشید

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در پی نخستین نشست مشترک سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و مدیریت فرهنگی دانشجویی دانشگاه با نمایندگان و مسئولین نهادهای مختلف دانشجویی علوم پزشکی لارستان در دو دانشکده پرستاری و بهداشت، موارد مورد نظر مطرح و به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. در این نشست مقرر گردید تا جلسه بعدی به فاصله زمانی یک هفته و پس از پیگیری جدی امورات مصوب شده از سوی مسئولین ذی ربط و دانشجویان دست اندرکار برگزار شود.

این کارگروه با حضور دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشگاه، رامین عوض پور، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، محمدعلی اسروش، مدیر فرهنگی دانشجویی، حجت الاسلام و المسلمین، سیدعلی اصغر نمازی، مسئول فرهنگسرای نهاد رهبری در دانشگاه و نمایندگان و مسئولین تشکل ها و نهادهای دانشجویی تشکیل جلسه داد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه با تفکیک قراردادهای پیمانکاری غذا در حوزه های مختلف، توانستیم بدهی پیمانکار را در حوزه آموزشی به صفر رسانده و از این طریق هرگونه مشکل احتمالی در جهت کم و کاستی غذای دانشجویی را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به پایان کار ساخت سلف سرویس دانشجویی دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) اذعان داشت: برای بهره برداری از این مرکز رفاهی صرفاً صدور یک سری تائیدیه ها از سوی واحد فنی لازم بود که به حمدالله این مهم نیز محقق شده و در نیمه آذر ماه و به مناسبت روز دانشجو شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

عوض پور همچنین تصریح کرد: در پی رایزنی ها و جلسات متعدد هفته های گذشته با وزارت بهداشت و ارگانهای ذی ربط، برای هر دو دانشکده منبع مالی خوبی در حوزه فرهنگی و دانشجویی در نظر گرفته شده لذا هیچ دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد. امیدواریم با پای کار آمدن دانشجویان، این اعتبارات نیز در جای مناسب خود هزینه شود.