وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری آئین پایانی جشنواره مدولباس فجر در جمع خبرنگاران با تشکر از شرکت‌کنندگان در این جشنواره گفت: مهمترین ایده‌ای که در این جشنواره دنبال می‌کردیم ایجاد ارتباط بین طراحان گمنام و صنعت پوشاک بود که در ایام جشنواره اتفاقات خوبی رخ داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)، محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر این مطلب، افزود: یکی از ویژگی‌های این جشنواره مردمی بودن آن است و اینکه همه بتوانند نقشی را برای جامعه هدف ایجاد کنند از دیگر ویژگی‌های آن به‌شمار می‌آید ولی ما توقعمان خیلی بالاتر از این چیزی است که امروز شاهد آن هستیم و با نقطه هدفمان فاصله بسیاری داریم.

اسماعیلی با تاکید بر حمایت دولت از حوزه مدولباس تصریح کرد: همه باید بیایند و یک زنجیره برای پیشرفت در حوزه مد و لباس را تشکیل دهیم.

وزیر فرهنگ با تشکر از شهرداری تهران برای حمایت از این‌حوزه افزود: در حال حاضر امکانات تبلیغات شهری در اختیار بسیاری از افراد گمنام این عرصه قرار گرفته است.

وی درباره سکوهای عرضه محصولات حوزه مدولباس گفت: هدفمان این است که با کم کردن فاصله‌ها، نظام عرضه مستقیم کالاهای متناسب با خانواده ایرانی را به صورت آسان و ارزان در دسترس قرار دهیم.

اسماعیلی در پایان تصریح کرد: یکی از کارهایی که در این حوزه شروع کرده‌ایم حمایت با تسهیلات ارزان است تا فعالان این حوزه بتوانند زودتر وارد چرخه تولید انبوه شوند.